silvericeranch

Direktlänk till inlägg 25 juli 2014

Ålskar dig!

Av SilverIce Ranch - 25 juli 2014 15:59

     

När jag är i stallet och rider har jag sälksap av dig. När jag badar kommer du och är med mig. Om jag är ledsen kommer du och pratar med mig. Du gör mig alltid glad och är en duktig kock. Utan din mat,dina ord, dina ideer, dina antetag. Vem skulle jag äga ranchen med? 

Vem skulle trösta mig? 

Vem skulle laga mat åt mig? 

Vem skulle rida med mig? 

Vem skulle träna med mig?

Kan skriva minst 100 saker jag inte skulle kunna göra utan dig. När våran mamma och pappa dog i en brand olycka var du brevid mig och tröta mig. Du rädda mig och sedan des har vi hållt ihop. Det fins inte så många ute i världen som har en sådan bra syster som jag har. Tänk att vi är tvilingar också :)

Jag verkligen älskar dig. Det har är till min bästa syster : " För några år sedan tog det slut, Ingen mamma ingen pappa, bara du och jag, ensama i ett brinande rum, du rädda mig, du tog mig bort från allt till ett anan värld, jag slipper tänka, älskar dig, du är mitt hjärta,ingen anan vill jag någon sin älska, LOVE YOU bästa syster. 

Snäll

Exstremt duktig kock

Lång 

Modg

Absolut bäst

I love you bästa syster ;) 

Vad ska jag skriva mer?

Att jag älskar dig till världen slutar och tbx ;).

Till världens bästa Selma Bluestar

från Olivia Bluestar

 
 
Selma Bluestar

Selma Bluestar

26 juli 2014 11:29

Snyft! Jag börjar gråta :) Så fint skrivet. Jag älskar dig också fast mer. Tänk så många saker vi inte kan göra utan varandra? :C
Oevermotståndligt snäll
Lång
Ivrig
Världens bästa
Isande busig
Absolut bästa trådgårds tjejen
---------------------------------------
Jag älsker dig till jorden börjar och slutar och mer och mer ;)
Världens bästa yster och tvilnig syster ;)
I LOVE YOU TOO

http://SilverIceRanch.bloggplatsen.se

SilverIce Ranch

26 juli 2014 11:32

Världens bästa syster ;)
Jag älsker dig mer och mer för varje sek med dig ;)
Bästa systern i världen.
Saknar dig men kommer hem på Söndag kvällen igen ;D
Hoppas allt är bra med dig ;)
Kramar Olivia
Åker bort på lördag morgonen :)
Ses ses ses snart

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SilverIce Ranch - 26 juli 2014 10:57

Morgon solen sken upp på Ranchen Olivia och Selma var uppe. Selma tog hand om hästarna medans Olivia skördade sina grönsaker i trädgårdslandet. Selma gjorde pankakor med Olivias goda jordgubbar som var ny skördade.  Selma:" Olivia kommer du det är ...

Av SilverIce Ranch - 25 juli 2014 15:53

       

Av SilverIce Ranch - 25 juli 2014 15:18

Idag är det tidig Torsdagsmorgon ;). Vill berätta om mig och min syster och vad vi gjorde på måndagen:). Allt börja med att jag gick upp och fodrade och Selma stekte goda Pankakor. Jag borsta båda hästarna för vi skulle träna lite efter frukosten. ...

Presentation


Hej!
Jag är Olivia och driver en ranch med min syrra Selma. SilverIceRanch heter den. Vi har 2 hästar en som heter Mexsus och en som heter Brandy. Följ med på våra äventyr

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards